Viasati juht kutsub kõiki müügitööd proovima

Kaur Paves
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Telefonimüüja peab rõveda suuvärgiga kliendist üle olema.
Telefonimüüja peab rõveda suuvärgiga kliendist üle olema. Foto: SCANPIX

Inimesed, kes igapäevase telefonimüügiga hakkama saavad, on Viasati müügidirektori Aet Viira sõnul need, kel soov end iga päev arendada ja ületada.

«Me kõik ju tegelikult müüme midagi, näiteks enda oskusi mõnele ettevõttele, ideid oma meeskonnale või juhile,» sõnas Viira Õhtulehele. «Ses osas julgustan kõiki, kes varem pole müügiga kokku puutunud, mugavustsoonist välja astuma ning müügitööd proovima. On olnud juhtumeid, kus hallist hiirekesest on saanud särav müügistaar.»

«Müüjatele õpetatakse, kuidas kliendi sõnu mitte isiklikult võtta,» kinnitas Viira.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles