Elektrilevi juht soovib klientidele kannatlikkust

Kaur Paves
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elektrilevi kaugloetav arvesti
Elektrilevi kaugloetav arvesti Foto: Jarek Jõepera

Elektrilevi juht Tarmo Mere möönab aastat kokku võttes, et ettevõttel on endiselt tuhandeid rikkelisi liine ja liiga palju kliente, kel vool ära läheb.

Mere tõi välja, et rikete arv on 2012. aasta 11 kuu jooksul vähenenud 21 182 rikkeni, mis on ligi kümme protsenti vähem möödunud aasta sama perioodiga võrreldes, ning riketest tingitud elektrikatkestusi oli selle aasta 11 kuuga iga kliendi kohta keskmiselt 162 minutit, mis on 17 protsenti mullusest vähem.

«Kindlasti teeb aga meie tegevuse keeruliseks asjaolu, et töö viljad saabuvad aasta-aastalt tasapisi. Täna on meil endiselt tuhandeid rikkelisi liine ja liigagi palju kliente, kel vool ära läheb Kuidas leevendada nende pahameelt ning kuidas säilitada alles aastate pärast tulemusi näitava ülesande puhul meie inseneride ja elektrikute silmasära - need on Elektrilevi igapäevased väljakutsed. Maratonijooksjat võivad ju kõrvaltvaatajad ergutada kiiresti viimast välja panema, kuid jooksja ise peab oskama jõuvarusid õigesti jagada, et finišisse jõuda,» väitis Mere elektrilevi blogis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles