Estonian Air endiselt jännis üleliigsete lennukitega

Gert D. Hankewitz
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Estonian Airi lennuk Embraer 170.
Estonian Airi lennuk Embraer 170. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Estonian Airi uus juht Jan Palmér pidi detsembri esimeseks nädalaks looma tegevuskava, mida teha üleliigsete lennukitega, ent ei saanud sellega veel hakkama.

Novembris E24-le antud intervjuus märkis Palmér, et lennukite saatusest sõltub see, kui suure summa riik peab ettevõttesse süstima, et see ellu jääks. Tegevuskava, mida õhulaevaevadega teha, pidi selguma möödunud nädalaks.

Täna märkis Estonian Airi avalike suhete juht Ilona Eskelinen, et mingit tegevuskava siiski veel pole.
«Kahjuks ei saa seda täna veel öelda, kuna veel ei ole siiski teada, kuidas ja mis tingimustel saame viia oma lennukipargi soovitud suurusele. Läbirääkimised veel käivad,» sõnas ta.

Ettevõttel on praegu kümme lennukit, ent uue strateegiaga, lennata vaid põhisihtkohtadesse, läheb tarvis vaid viit. Et kolm Bombardieri on firma omad, siis neist tõenäoliselt ei loobuta, kuna neid ei ole Palméri sõnul kellelegi edasi müüa. Seega peaks firma edasi liisima hiljuti vana juhtkonna liisitud neli Embraer 170 ning kaks Embraer 190, mis saabuvad samuti varasema kokkuleppe alusel tuleva aasta alguses. Kolme väikse Saab 340 liising lõppeb tuleva aasta kevadel. 

Eskelineni sõnul lükatakse lennukite saatuse üle otsustamine järgmisesse aastasse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles