Maanteeameti peadirektori asetäitja valitakse 5 kandidaadi hulgast

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Tee-ehitus meenutab lahinguvälja,» rääkis Aivo Adamson, kelle juhtimisel peab sellest taas saama rahumeelne rutiin. Ega tal palju muid vahendeid olegi peale mõjukate Þestide.
«Tee-ehitus meenutab lahinguvälja,» rääkis Aivo Adamson, kelle juhtimisel peab sellest taas saama rahumeelne rutiin. Ega tal palju muid vahendeid olegi peale mõjukate Þestide. Foto: Liis Treimann

Konkursil maanteeameti peadirektori asetäitja leidmiseks liiklusohutuse ja -registri alal pääses teise vooru viis kandidaati.

Kokku laekus konkursile 14 avaldust. Teisipäeval toimunud majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi (MKM) konkursi- ja atesteerimiskomisjoni koosolekul vaadati üle kõik esitatud avaldused ja nendega kaasasolevad dokumendid ning valiti välja järgmisesse vooru pääsenud kandidaadid, teatas ministeerium BNSile.

Järgmise vooru kuupäevad sõltuvad sellest, millal leitakse kandidaatidega sobiv ühine aeg kohtumiseks. Millal uus maanteeameti peadirektori asetäitja selguda võiks, sõltub konkursi käigust, teatas MKM.

Ametikoha peaeesmärk on liiklusohutuse, liiklusregistri ja ühistranspordi valdkonna strateegilise arengu juhtimine.

Sobival kandidaadil on magistrikraad või sellele vastav kvalifikatsioon soovitavalt transpordi või logistika valdkonnas, vähemalt kolmeaastane edukas struktuuriüksuse juhtimise kogemus, ameti tegevusvaldkonna hea tundmine, head majandusteadmised ja eelarve koostamise kogemused, head juhtimisteadmised ja võõrkeelteoskus.

Juulis sai maanteeameti uueks peadirektoriks Aivo Adamson. Majandusministeerium märkis toona, et seoses uue juhiga muutub ka maanteeameti struktuur ja alates sügisest jätkab juhtkonnas senise viie peadirektori asetäitja asemel kolm.

Adamsoni eelkäija Tamur Tsäkko pidi kevadel ameti maha panema, kuna selgus, et mitte kõik tema ja ameti juhtkonnaliikmete ametireisid polnud oma sisult ametireisid, vaid kvalifitseerusid pigem lõbureiside alla.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles