Pool miljonit klienti – kaks teenindust

Põhiliselt on Eesti Energia klienditeenindusse uut elektrilepingut sõlmima tulnud pensionärid.

FOTO: Toomas Huik

Eesti Energia juhatuse liige Margus Rink ütles, et firma on avatud turu lepingute sõlmimiseks palganud juurde ligi sada inimest, Tallinnas avati ka teine klienditeeninduspunkt Lasnamäel, lepingut saab sõlmida postkontoreis, kuid eeloleval nädalal on sellest ikkagi vähe.

«Eelmine nädal oli veel hoomatav, aga täna hommikul oli väga hull järjekord,» lausus Rink. Ta ütles, et esmaspäeva hommikul olid inimesed juba kell 8 nende Kadaka tee esinduse ukse taga.

Pikad järjekorrad pole ime, sest Tallinnas ja Harjumaal elab 550 000 inimest, kellest enamik on Eesti Energia kliendid. Firmal on Tallinnas aga vaid kaks klienditeenindust – Mustamäel ja Lasnamäel.

«Keskmine vanus ukse taga on üle 60, peamiselt vanemad inimesed, kes internetis lepinguid ei sõlmi,» lausus Rink.

Rink soovitas, et kui inimese elektriarve on alla 30 euro kuus, siis poleks vaja elektrimüüja valimisega vaeva näha ja võiks kasutada üldteenust.

«Aga see on inimese otsus, oleme rääkinud, et väikse tarbimisega inimesed võiksid jääda üldteenusele, aga inimene tahab fikseeritud hinda, sest mõtleb samamoodi edasi nagu suletud turu ajal. Eriti eakamad inimesed on harjunud, et peab olema leping, ja tahavad sellel kindlat numbrit. Selle nimel on nad valmis ootama ja järjekorras seisma,» kommenteeris Rink.

Eesti Energia e-teenindus oli samuti eile pärastlõunal rivist väljas. Teistes linnades järjekordi polevat või on need pigem lühikesed.

Rink lubas, et klienditeenindused on avatud iga päev nii kaua, kuni viimane inimene saab teenindatud. Samuti on Eesti Energia kontorid avatud eeloleval nädalavahetusel ja tuleval esmaspäeval ilmselt südaööni.

Tagasi üles