Elektrumi eesmärk saada 20-protsendiline turuosa

Andrus Karnau
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Latvenergo tegutseb Eestis kaubamärgiga Elektrum. Pildil Elektrum Eesti juht Raivo Videvik.
Latvenergo tegutseb Eestis kaubamärgiga Elektrum. Pildil Elektrum Eesti juht Raivo Videvik. Foto: Mihkel Maripuu

Latvenergo tütarfirma Elektrum teatas, et kliendibaas suureneb planeeritult, praegu on turu osa umbes 9 protsenti.

«Nagu juba septembris ütlesime, on meie eesmärk saavutada lähiaastatel 20-protsendiline turuosa. Antud hetkel, kui meie turuosa on umbes 9 protsenti, võin öelda, et saavutame eesmärgi kolme aastaga,» ütles Elektrum Eesti juht Raivo Videvik.

Elektrumi teatel on enamik nendega avatud turu lepingu sõlminud erakliente suured tarbijad, kel kulub aastas üle 10 000 kWh elektrit.

Elektrum teatas, et nende kliendid on Tallinna Lennujaam, Rahvusooper Estonia, Tartu linnavalitsus, Tallinna linnavalitsus, Estover grupp ja Aura Veekeskus. Samuti Narva, Türi ja Viimsi.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles