McDonald'si menüüd jäävad tarbijate jaoks igavaks

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
McDonald'si eine.
McDonald'si eine. Foto: SCANPIX

McDonald’s, mis teatas sel kuul oma esimesest käibe vähenemisest viimase üheksa aasta jooksul, pole tutvustanud piisavalt palju uusi toite oma menüüs, et hoida ameeriklasi põnevil. 

Samal ajal, mil ettevõte üritab oma McCafe kaubamärgiga astuda Starbucksi kannale, tõmbab põhiline konkurent kiirtoidu alal Burger King oma uute toodetega tarbijaid enda restoranidesse, kirjutab Bloomberg.

Burger King surub turule uusi peresõbralikke tooteid nagu wrapid ja piparkoogimaitselised jäätisekokteilid - tooted, mis kunagi olid iseloomulikud McDonald'sile.

McDonald's on reklaamimas oma dollarimenüüd, mis mõjutab asjatundjate sõnul tarbijaid enama asemel vähem kulutama.

Kiirtoiduketi kasumimarginaal langes kolmandas kvartalis 19,8 protsendile. Aasta varem oli see 21,1 protsenti ning tunamullu 22 protsenti. 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles