Reklaamimees Sass Henno saab üritusturundusfirma Royal Service juhiks

Kristina Traks
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sass Henno
Sass Henno Foto: Erakogu.

Üritusturundusagentuuri Royal Service uueks tegevjuhiks saab reklaamiagentuuri Spring juht, kirjanik ja reklaamimees Sass Henno.

Uue tegevjuhi eesmärk on laiendada Royali tipptasemel ürituste korraldamise suunda, milleks on plaanis võtta meeskonda senisest veel rohkem võimekaid produtsente. Sass Henno jätkab ka Springi juhina.

Royal Service’i eelnevad juhid – Rika Soopa, Mart Mikk ja Priit Mikk – on oma meeskondadega loonud rohkesti legendaarseid firmaüritusi, mis on võitnud hulgaliselt auhindu nii kohalikelt kui ka rahvusvahelistelt konkurssidelt. Meeldejäävad üritused on toimunud koostöös heade pikaajaliste klientidega, kelle hulka kuuluvad teiste seas SEB, Tele2, Coca-Cola, Ülemiste Keskus, Olympic Casino.

«Royali portfelli on kogunenud üle 600 ürituse, ideid, mis on jäänud realiseerimata, on kümneid kordi enam. Meie ambitsioon on olla oma klientide jaoks see partner, kes võib oma kogemustele tuginevaid ideid jagada 24/7, võttes arvesse kliendi suhtekorralduslikke, turunduslikke ja sisekommunikatsiooni eesmärke. Nii suhte kui ürituse õnnestumise garantii ei ole ainult kogemus, vaid ühiste eesmärkide analüüs,» kommenteerib Henno.

Sass Henno, erialalt režissöör, on lisaks kirjaniku ja õppejõu elukutsele alates 2006ndast aastast töötanud agentuurides Dreamers, Kontuur ja Spring ning nõustanud reklaami alal üle saja kohaliku ja rahvusvahelise ettevõtte.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles