Google seljatas reklaamimüügilt kogu USA trükimeedia

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Google'i ja USA trükimeedia käibe võrdlusgraafik.
Google'i ja USA trükimeedia käibe võrdlusgraafik. Foto: statista.com

Käesoleva aasta esimese kuue kuuga teenis Google internetireklaamilt 1,6 miljardit dollarit rohkem kui USA trükimeedia ajalehtedes ja ajakirjades ilmunud reklaami eest kokku. Graafik on saadaval siit.

Vastavateks käibenumbriteks oli 20,8 miljardit dollarit ning 19,2 miljardit dollarit, vahendab Statista.com.

Märkimisväärne on seejuures, et vaid 14 aasta vanune ettevõte suudab reklaamikäibega teha silmad ette rohkem kui sajaaastase ajalooga trükimeediatööstusele.

Trükireklaami kokkukuivamine on üle maailma põhjustanud mitmete mainekate ajakirjandusväljaannete paberkandjate kadumist, viimati teatas sellest Newsweek, spekuleeritud on aga sel teemal ka näiteks The Guardiani nimega.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles