iDeal kampaania

Uuring: kaks kolmest televiisori vaatajast otsib nutiseadmete abil lisainfot

Televiisor.

FOTO: Mihkel Maripuu / Postimees

Elioni ja EMT poolt tellitud Telekomi Trendide sügisesest uuringust selgus, et enamik vastanutest ei ole rahul lihtsalt telesaadete vaatamisega, vaid kaks kolmest televiisori vaatajast otsib TV jälgimise ajal ka lisainfot.

Põhiliselt kasutatakse teleprogrammide täiendamiseks ja lisainfo hankimiseks nutitelefone, kuid ka tahvelarvuteid ja sülearvuteid.

42 protsenti vastanutest otsis peamist taustainfot programmi kohta, veidi vähem vaatajaid soovis saada sügavamaid teadmisi teles nähtud näitlejate, mainitud sporditulemuste jms kohta. 11 protsenti vastanutest olid teles esitatud faktide osas umbusklikud ning otsisid läbi nutiseadme nendele väidetele tõestust või alust nende ümberlükkamiseks.

Televiisori vaatamisel on järjest enam oluline ka lisaväärtuse saamine. Näiteks 54,8 protsenti vastanutest leidis, et lisaväärtust annaks TV vaatamisele see, kui eetris olevat saadet oleks võimalik kanda mõnele teisele ekraanile (nt televiisorist iPad-i ehk nii-öelda diivanilt voodisse kolimiseks). Ametlikud äpid lemmik- telesarjadele ja filmidele oleksid olulised pea 30 protsendile vastanutest. Lisaväärtuseks peetakse ka võimalust programmidega suhelda, näiteks saata küsimusi Twitteri vms keskkonna kaudu (13 protsenti).

Telekomi Trendide küsitlus viidi läbi EMT ja ELioni tellimusel 9. -23.oktoober 2012. Trendide uuringusse on registreerunud 2282 vastajat.

Koroonaviiruse leviku ülevaade Eestis ja maailmas.
Vaata statistikat
Tagasi üles