Dell hakkas Eestis pakkuma äriklassi arvutitele on-site garantiid

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Dell sülearvuti
Dell sülearvuti Foto: Reuters / Scanpix

Dell teatas, et alustas 30. oktoobrist Eestis Delli standardiseeritud teenuste pakkumist.

Edaspidi on kõigil Dellist tellitavatel äriklassi arvutitel hinna sees senise tavalise tootegarantii asemel on-site garantii, mis tähendab. et kõiki garantiiga seotud teenuseid osutatakse kliendi juures kohapeal.

Hinna sees olev «Basic on-site Warranty» pakett, reageerimisajaga järgmisel tööpäeval, on rahvusvaheliselt tagatud garantii, mis kehtib kogu maailmas.

Garantiiperioodi pikkuseks on 3-5 aastat ja reageerimisaega on võimalik lühendada 4-le tunnile. Dell ProSupport teenuste osutamine põhineb Delli standarditel, mis tagab ühesuguse kiiruse ja kvaliteedi üle maailma.

Teenused käivitati üheaegselt kolmes Balti riigis - nii Eestis, Lätis kui ka Leedus.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles