A. Le Coqi limonaadide müük kahaneb

Tõnis Oja
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarmo Noop A. le Coq tehases.
Tarmo Noop A. le Coq tehases. Foto: Margus Ansu

Tartu joogitootja A. Le Coqi karastusjookide 9 kuu müük kahanes 8,2 protsenti samal ajal kui õlle, siidri ja mahla ja mahlajookide müük jäi eelmise aasta tasemele, seisab emaettevõte Olvi värskes majandusaruandes.

Long Drinki müük langes 4,3 protsenti, mineraalvee müük aga kasvas 8,3 protsenti. Ettevõtte müüs üheksa kuuga 105,5 miljonit liitrit jooke, mis on sama palju kui 2011. aasta üheksa esimese kuuga.

Kolmandas kvartalis kasvas jookide müük 0,9 protsendi võrra 36,8 miljoni liitrini.

A. Le Coqi kolmanda kvartali käive kasvas 4,1 protsenti 22,2 miljoni euroni. Ettevõtte tegevuskasum langes 0,3 protsenti 4,4 miljoni euroni. Tegevuskasumi marginaal langes 19,8 protsendini võrrelduna 21,3 protsendiga aasta tagasi.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles