Lenovo võtab sihile nutitelefonide maailmaturu

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lenovo.
Lenovo. Foto: SCANPIX

Esimest korda ettevõtte ajaloos kavatseb Lenovo hakata müüma oma nutitelefone väljaspool Hiina turgu, üritades arenevatel turgudel konkurentsi pakkuda globaalsetele turuliidritele Samsungile ja Apple'ile.

Hiina turult välja murdmine võib olla aga keeruline väljakutse, kuna hoolimata turuosa hoogsast kasvatamisest ei ole ettevõtte nutitelefonideüksus siiski veel kasumlik, kirjutab Wall Street Journal.

Euroopa ja USA «küpsetele» turgudele siiski veel ei rutata, pigem üritatab ettevõte alguses läbi lüüa suurtel arenenevatel turgudel.

Eelmises kvartalis oli Lenovo turuosa Hiinas 11 protsenti, mis jääb kaheksa protsendiga alla liidrile Samsungile ning on vaid protsendi võrra suurem Apple'ist ning ZTE-st.

Alates novembrist hakkab Lenovo oma nutitelefone müüma Indias, kus juba omatakse turuliidri postsiooni personaalarvutite osas.

Viis kuni kaheksa müügile tulevat mudelit kasutavad kõik Androidi platvormi ning jäävad 199-399 dollari suurusesse hinnavahemikku.

Viimastel nädalatel on sisenetud ka Filipiinide, Vietnami ja Indoneesia turgudele. Indoneesias on müügil viis Androidi-põhist mudelit, lipulaevadeks on kõrgema hinnaklassi Ideaphone 60+ ja Ideaphone K860.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles