Televisioon kaotab reklaamikanalina aina oma tähtsust

Kristina Traks
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Telereklaam: Smartpost "Postkontor"
Telereklaam: Smartpost "Postkontor" Foto: Postimees.ee

Kas reklaamiandjana investeerid endiselt traditsioonilisse meediasse nagu ajakirjad ja televisioon? Massturunduse tegijana on TV olnud sinu jaoks reklaamikanal number üks tõenäoliselt viimased 30 aastat ja kindlasti on raske loobuda pikaajalisest traditsioonist.

Tõsi on aga see, et reklaamimisharjumused oleks aeg ümber vaadata, sest online-kanalid on televisioonile jõudsalt kandadele astumas, kirjutab Mashable. Ja peaaegu alati on videoreklaam veebis odavam kui telereklaam.  

Inimesed veedavad internetis aega rohkem kui kunagi varem. Mõned uuringud näitavad, et online-meediatarbimisele kuluv aeg ongi ületanud aja, mis kulub televiisori vaatamisele. MSNBC teatel on see kindlasti tõsi teismeliste ja noorte täiskasvanute puhul. Loomulikult ei kao televisioon kuskile, aga pole ju saladus, et paljud inimesed vaatavad oma lemmiksaateid just internetis.

Paljud uuringud näitavad, et online-reklaamid on mõjusamad kui telereklaamid. Tänavune BrightRolli uuring näitab, et 64 reklaamiandjatest pidas netis näidatavaid videoreklaame efektiivsemateks kui telereklaame. BrightRoll rõhutab, et varem on reklaamiandjad pidanud videoreklaame veebis kulukaks, kuid nüüd ei ole nende hind enam teema, sest nad on osutunud väga efektiivseks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles