Tele2 ämber: vanapaganaga reklaam tekitas usklikus riigis skandaali

Kristina Traks
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tele2 vanapaganaga reklaam
Tele2 vanapaganaga reklaam Foto: Kaader videost

Mõned aastad tagasi tuli Tele2 Šveitsis lihavõttepühade ajal välja reklaamiga, mille peategelane oli vanapagan. Reklaam põhjustas usklikus riigis tohutu skandaali.

Tele2 Eesti juhatuse esimees Mindaugas Ubartase sõnul teevad rahvusvahelised firmad tihtipeale vea, üritades kasutada universaalseid lahendusi ja jättes arvestamata kohaliku kultuuri eripäradega. «Näiteks Eestist vaadates ei tundu kuradikesega reklaam väga šokeeriv, kuid Eurostati andmetel usub 85 protsenti šveitslastest jumalat või kõrgemat võimu ja kampaania tulemus oli pahameeletorm,» rääkis Ubartas. «Reklaamid, mis kasutavad religiooni, seksi või poliitikat, on intrigeerivad, kuid ka ühtlasi libe tee.»

«Olenemata sellest, et Šveitsi kampaania finantstulemused olid head, võtsime toona reklaami kiiresti eetrist maha, kuid mõned kommentaatorid pole tänini lugu unustanud,» ütles Ubartas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles