Sony: 3D ei ole tarbijatele eriti oluline

Kalev Aasmäe
, ajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
3D prillid, pilt on illustratiivne.
3D prillid, pilt on illustratiivne. Foto: SCANPIX

Sony Suurbritannia regiooni juht Fergal Gara ütles intervjuus Eurogamerile, et 3D ei ole suutnud tarbijate seas läbi lüüa.

«Nii filmide, kui ka mängude juures ei ole 3D-prillide kandmine ja selle kaudu 3D-pildi kodune tarbimine eriti populaarne,» ütles Gara.

Selle ühe peapõhjusena näeb Sony tippjuht 3D prillide tülikust, näiteks nõuavad need täielikku ekraanile keskendumist, piirates muid samal ajal tehtavaid tegevusi.

Gara polnud kindel, kas ka prillivaba 3D-tehnoloogia suudab endale panustatud lootusi täita.

«Me ei ole siiani näinud ühtegi tapvalt head tehnoloogilist lahendust ning ma ei ole täiesti kindel, kas mõni üldse luuakse,» jäi ta pigem pessimistlikule seisukohale.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles