Ekspress Grupi käive vähenes

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ekspress Grupi suuromanik Hans H. Luik.
Ekspress Grupi suuromanik Hans H. Luik. Foto: Peeter Langovits

Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kahanes ASi Ekspress Grupp käive augustis 0,5 protsenti.

Eelkõige on see tingitud trükiteenuste segmendi 6,6 protsendilisest käibe langusest, teatas ettevõte börsile.

Online-meedia segment jätkas tugeva kasvuga Lätis ja Leedus. Eestis jäi tulemus samale tasemele eelmise aastaga. Kokkuvõttes kasvas online-meedia segment tervikuna 12,3 protsenti võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.  

Perioodiliste väljaannete segment jätkas eelmise kuuga samas tempos ning kasvatas käivet 7,3 protsenti võrreldes 2011. aasta sama perioodiga, kasvu veab endiselt  DVD sarja müük.

Augusti heale tulemusele aitas kaasa ka nädalalehtede viis ilmumist võrreldes eelmise aasta augusti nelja ilmumisega.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles