Kiire värbamine on arenevas idufirmas võtmekoht

Kristina Traks
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Idu.
Idu. Foto: SCANPIX

Eesti taustaga USAs tegutseva inseneride veebikeskkonna GrabCAD arendusmeeskonna juht Kristina Narusk rääkis nädalavahetusel Roostal toimunud idufirmade suvelaagris edukast meeskonna loomisest.

Narusk kasutas ettevõtete arenguetappide kirjeldamiseks jalgpallimeeskonna kujundit, kus suurepärases meeskonnas moodustavad iga üksiku liikme tugevused ühe hiilgava terviku, üksikisiku puudused aga hajuvad. Alustava ettevõtte puhul pidas ta eriti oluliseks õigete meeskonnaliikmete valikut; ettevõtte väärtusi ja suhtumist, mis meeskonda kujundavad ning kiiret õppimisvõimet müügiprotsessis, et äri- ja tootearendus ettevõttes tasakaalus oleksid.

«Alustavas idufirmas on tempokas värbamisprotsess võtmetähtsusega ja lati kõrgel hoidmine, et võimalikult häid inimesi meeskonda saada, aga lausa kriitiline,” rääkis Narusk.

Edasi nn varajase kasvu staadiumis soovitas Narusk miksida meeskond kokku kogemustega inimestest ja vähemkogenumatest alustajatest. Edaspidises ettevõtte arengus on suhtlemine võtmetähtsusega ning nüüd saab oluliseks inimestele personaalse arenguvõimaluse pakkumine. «Noores ja arenevas firmas peaks edutamine käima iga kuue kuu tagant,» lisas Narusk.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles