Anu-Mall Naarits: alati keegi räägib turunduse surmast

Kristina Traks
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Anu-Mall Naarits
Anu-Mall Naarits Foto: Toomas Huik

Vahendasime eile HBRis ilmunud Lee Consulting Groupi juht Bill Lee arvamust, et sotsiaalmeedia on kardinaalselt muutnud turunduse olemust ning traditsioonilised turundusvõtted ei toimi enam.

Marketingi Instituudi juht Anu-Mall Naarits ütleb, et ei tasu kohe seni edu toonud lahendustest loobuda, vaid katsetada erinevaid võimalusi. «Nii kaua kui on olnud olemas turundus, on olnud ka arvajaid, et turundus on surnud ja kohe tuleb midagi muud selle asemele,» ütles Naarits. «Siiski, turunduse baastõed ei ole mitte kuhugi kadunud, kuid turundajad peavad järjest enam õppima kasutama erinevaid vahendeid. Tuleb ka arvestada sellega, et erinevad turud, geograafilised piirkonnad, valdkonnad, tooted, kliendid jms on erinevas arengustaadiumis ning igal juhul on erinev vahendite komplekt, millega edu luua. On ka teadmine, et need, kes näevad asju teisiti või oskavad märgata vajadusi, millele teised tähelepanu ei pööranud, on võidukad.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles