Premia: jäätiseturu reklaamide maht ilmselt kõigi aegade suurim

Tõnis Oja
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Katre Kõvask
Katre Kõvask Foto: Peeter Langovits

Eesti ja teiste Balti riikide jäätiseturge iseloomustas teises kvartalis agressiivne turundustegevus kõigi peamiste turuosaliste poolt, kirjutab Premia Foods teise kvartali majandustulemuste aruandes.

«Jäätisereklaami maht oli ilmselt kõigi aegade kõrgeim,» ütles Premia Foodsi turundusdirektor Katre Kõvask analüütikutele ja ajakirjanikele ettevõtte majandustulemusi tutvustades.

Külm kevad ning jahe juuni mõjutasid negatiivselt jäätiseturgu ja tarbimist kõigis Balti riikides. Premia jäätisemüük kahanes esimesel poolaastal 11,9 protsenti ehk 1,9 miljoni euro võrra 14,4 miljoni euroni.

«Teine kvartal oli nagu Heiki Nabi finaalmatš kuubalasega – punnitad ja punnitada, aga kasu ei midagi» ütles Kõvask.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles