Altia Eesti eksporditulu kasvas esimesel poolaastal 13 protsendi võrra

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Altiale kuulub ka kaubamärk Saaremaa vodka.
Altiale kuulub ka kaubamärk Saaremaa vodka. Foto: Altia Eesti

Altia Eesti pressiteate kohaselt müüs ettevõte 2012. aasta esimesel poolel oma tooteid varasemast rohkem välisturgudele – eksporditulu kasvas 13 protsenti ja kogumüügist moodustas eksport 21 protsenti ning Eesti osa oli 79 protsenti.

«Samas Eestis ei kasvanud alkoholiturg esimesel poolaastal nii kiiresti kui mullu, sest oma rolli mängis läinud aasta kõrge võrdlusbaas. Tänavu veebruarist tõusis alkoholiaktsiis ning endiselt on aktiivne alkoholi salakaubandus,» ütles Altia Eesti AS juhatuse liige Kristel Mets.

2012. aasta esimesel poolel maksis Altia Eesti aktsiisi 9,5 miljonit eurot ehk üle nelja protsendi mullusest enam, ettevõtte käive jäi samale tasemele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles