Harley kutsub sadulasse naisi, noori ja vähemusi

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Harley Davidson.
Harley Davidson. Foto: Viktor Burkivski

Harley-Davidsoni kasumid tegid teises kvartalis 30-protsendilise kiirenduse, mainekad mootorrattad läksid hoogsalt müügiks nii USAs kui võõrsil.

Edasise kasvu väljavaated hindas firma aga tagasihoidlikuks, viidates Euroopas puhuvatele vastutuultele.

Milwaukee motikameistrite netotulu tõusis 247,3 miljoni dollari tasemele. Mullu samal ajal kogunes kasumit 190,6 miljonit dollarit.
Tegevjuhi Keith Wandelli sõnutsi tõotab teine poolaasta tulla raskem, kuna euroala esitab väljakutseid ja olukord valuutaturul on keerukas.

Vana ja väärikas firma pingutab üha energilisemalt selle nimel, et meelitada ligi uut sorti kliente – näiteks naisterahvaid, noori ja rahvusvähemusi, keda traditsiooniliselt Harleyde seljas harva nähtud on.
Teise kvartaliga kasvas Harley-Davidsoni mootorrataste jaemüük maailma lõikes 2,7 protsenti, USAs 4 protsenti.

Alates aastast 2009 on ettevõte nüüdisajastanud oma tootmisprotsesse ja üritanud haarata juurde turuosa väljaspool Ühendriike.
Aasia ja Vaikse ookeani piirkonnas kasvas jaemüük 10 protsenti, Lõuna-Ameerikas 37,9 protsenti – tehes tasa nõrgema nõudluse Euroopas, Lähis-Idas ja Aafrikas, kus müük 6,4 protsendi jagu alla käis.

Tehastest veeretati välja 25 protsenti rohkem mootorrattaid, kokku 83 502 eksemplari.

Copyright The Financial Times Limited 2012
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles