Kayaki ja Palo Alto IPO-d õnnestusid

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kayaki logo.
Kayaki logo. Foto: summerrainx.com

Analüütikute hinnangul näitavad mõlemad õnnestunud esmaemissioonid, et tehnoloogiasektor on investorite usaldust peale Facebooki aktsiate skandaalset avalikku esmaemissiooni tagasi võitmas.

Veebipõhine reisikeskkond Kayak müüs avaliku esmaemissiooniga 3,5 miljonit aktsiat hinnaga 26 dollarit, teenides sellega kokku 91 miljonit dollarit. Palo Alto küberturbefirma aga 6,2 miljonit aktsiat hinnaga 43 dollarit, teenides kokku rohkem kui 260 miljonit dollarit, vahendab Bloomberg.

Palo Alto aktsiahind tõusis esimese kauplemispäeva jooksul 27 protsenti, sulgedes 53,13 dollari peal, Kayaki aktsia sulgemishinnaks oli 33,18 dollarit, mis teeb aktsia väärtuse tõusuks 28 protsenti,.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles