Leito: olümpiamängudelt teenivad reklaamiraha telekanalid ja veebid

Enn Tosso
, suvereporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Inimõigusaktivist: homod peaksid Londoni olümpia ajal asüüli paluma
Inimõigusaktivist: homod peaksid Londoni olümpia ajal asüüli paluma Foto: SCANPIX

Meediaanalüütik Toomas Leito ütles E24-le, et peagi algavatelt olümpiamängudelt panevad kopsaka reklaamiraha taskusse eelkõige telekanalid ning suuremad veebiportaalid, printmeedia sellest suurt ei teeni.

Leito tõi välja, et trükimeediast teenib olümpiamängude pealt oluliselt vaid Õhtuleht, kes annab välja vastavasisulise ajakirja, kus on kavad ning reklaam.

Kui vaadelda telekanaleid, siis osutas Leito eelkõige ETV-le, kes näitab sponsorlõike. «See on sisuliselt reklaam ning kanal on või sees,» ütles ta. Samas märkis Leito, et oma osa olümpiamängudega seotud reklaamikampaaniatest saavad ka erakanalid ning veebiportaalisest Delfi ja Postimehe spordisaidid.

Analüütik märkis, et firmad planeerivad mängude ajaks kampaaniaid, mis mõeldud nii sporditarvete ostjatele kui ka tugitoolisportlastele – seega tossudest õlleni.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles