Kaubamaja kasvatas müügitulu 9,1 protsenti

, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna Kaubamaja
Tallinna Kaubamaja Foto: Arno Saar/ Õhtuleht

Tallinna Kaubamaja kontserni 2012. aasta I poolaasta konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 224,9 miljonit eurot, võrreldes aasta varasemaga oli kasv 9,1 protsenti.
 

Teises kvartalis oli kontserni müügitulu 118,8 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 7,9 protsenti.

Supermarketite ärisegmendi 2012. aasta I poolaasta konsolideeritud müügitulu ning müügitulu Eestis oli 161,3 miljonit eurot, kasvades aasta varasemaga 5,2 protsenti.

II kvartali konsolideeritud müügitulu, samuti müügitulu Eestis oli 84,1 miljonit eurot, kasvades aasta varasema perioodiga võrrelduna 3,6 protsenti. Selveri müügitulu Lätis oli I poolaastal 0,9 tuhat eurot ja I kvartalis 0,4 tuhat eurot, püsides aasta varasemaga võrrelduna samal tasemel.

Kaubamajade ärisegmendi 2012. aasta 6 kuu müügitulu oli 40,0 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 10,3 protsenti.

Sellest teises kvartalis oli müügitulu 21,0 miljonit eurot, mis oli 2011. aasta II kvartali tuludest kõrgem 8,2 protsenti.

Kinnisvarade ärisegmendi 2012. aasta 6 kuu kontserniväline müügitulu oli 1,4 miljonit eurot, suurenedes eelmise aasta sama perioodiga 5,2 protsenti.

Kinnisvarade ärisegmendi 2012. aasta II kvartali kontserniväline müügitulu oli 0,7 miljonit eurot, suurenedes eelmise aasta sama perioodiga 4,2 protsenti. Tõus tuleneb peamiselt Tartu Kaubamaja Kinnisvara OÜ üürnike ja üüripindade ümberkorraldusest.

Autokaubandussegmendi 2012. aasta I poolaasta müügitulu ilma segmentide
vaheliste tehinguteta oli 15,5 miljonit eurot, ületades 73,1 protsendiga eelmise aasta sama perioodi tulusid.

Teise kvartali 9,4 miljoni euro suurune müügitulu ületas aasta varasema müügitulu 82,9 protsendiga. Heade tulemuste taga on eelkõige uue cee’di edukas lansseerimine ning oluliselt paranenud eduka linnamaasturi Kia Sportage tarned.

Lisaks on müügiedu saatnud ka uut väikeautot KIA Riot. II kvartali KIA turuosa Eestis ja Leedus oli 5 protsenti ning Lätis 3,2 protsenti.

Jalatsikaubanduse segmendi 2012. aasta I poolaasta käive oli 6,6 miljonit eurot, kasvades aastaga 5,3 protsenti. II kvartalis oli käive 3,6 miljonit eurot, vähenedes võrreldes 2011. aasta sama perioodiga 0,7 protsenti.

Müügitulu vähenemine II kvartalis oli tingitud kaupuste arvu vähenemisest – võrreldes 2011. aasta II kvartaliga oli käesoleva aasta II kvartalis Eestis üks ning Lätis 3 kauplust vähem.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles