Numbrikadu pole EMT-le ja Tele2-le probleemiks

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Ants Liigus / Pärnu Postimees

Kuigi Elisa on 2012. aasta esimese poolaastaga saanud EMT ja Tele2 arvelt juurde pea 13 000 numbrit, ei näe konkurendid selles enda ettevõttele probleemi.

Esmaspäeval avaldatud Tehnilise Järelevalve Ameti andmete järgi on aasta esimese kuue kuuga toimunud mobiilioperaatorite vahel selgelt ühesuunaline numbriränne. Elisa on juurde võitnud 12 825 numbrit, samas, kui EMT on kaotanud 5599 ja Tele2 lausa 7143 numbrit.

Kuigi liikunud numbrite arvul puudub otsene seos sideettevõttega liitunud või sealt lahkunud klientide üldarvuga, on Elisa suhtekorraldusjuhi Marika Raiski sõnul suur osa üle tulnud numbritest firma lepingulised mobiilikliendid. See tähendab, et Elisa võitis teistelt operaatoritelt juurde mitte ainult pea 13 000 mobiiltelefoninumbrit, vaid ka tuhandeid lepingulisi kliente.

EMT avalike suhete juhi Kaja Sepa sõnul on firmale küll iga klient tähtis, kuid terve selle aasta kestnud pidev mobiiltelefoninumbrite ülejooks EMT-le probleemiks ei ole.
«Meil on 804 000 klienti, seega ei saa 5599 numbri üleminekut drastiliseks kaoks nimetada. Üle tullakse EMT-sse ka ju ilma oma numbrit kaasa võtmata,» ütles ta.

Esimeses kvartalis sai EMT Sepa andmetel juurde 12 000 lepingulist mobiiliklienti, teise kvartali tulemused avalikustatakse juuli keskpaigas.

Poole aastaga 7143 mobiilinumbrit kaotanud Tele2 kommunikatsioonijuht Hans Saarvelt möönab, et seoses firmasiseste tehniliste ja sisuliste muudatustega on tekkinud ajutisi probleeme, samas on firma kliendibaas aga ikkagi suurenenud.

«Suure laeva pööramine võtab aega, kuid anname endast parima. Üldkokkuvõttes tuli Tele2-le juunis juurde 3000 lepingulist mobiiltelefoniklienti, küsimus on kas jahtida teistelt või võtta uusi,» möönis ta.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles