Riigi suutmatus sunnib tööstureid ühistransporti organiseerima

Enn Tosso
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tartus Nõlvaku bussipeatuses sõitis üks buss peegliga teisel katki tagumise aknaklaasi.
Tartus Nõlvaku bussipeatuses sõitis üks buss peegliga teisel katki tagumise aknaklaasi. Foto: Kristo Nikkolo

Tööstusettevõtted, kes on oma tootmise linnadest eemale kolinud, ei leia kohalike hulgast piisavalt tööjõudu, ent eemalt tulijatele tuleb organiseerida transport, kuna bussiühendus on puudulik.

ABB Balti riikide juht Bo Henriksson ütles, et kahtlemata on töötajate transpordi korraldamine töökohta tööandjale kulukas, ent sellega tuleb arvestada. Ta möönis, et kuna riik pole suutnud toimivat infrastruktuuri rajada, siis peavad nad ise oma transpordikorraldusega hakkama saama.

Kalevi kommunikatsioonijuht Ruth Roht ütles, et tööstusettevõtete linnast välja kolimine on loogiline ja möödapääsmatu samm – tööstushoonete koht ei ole kesklinnas. Kalevi vabriku kolimise üheks põhjuseks olid amortiseerunud tööstushooned ja vajadus ehitada uus tehas.

Roht tõi välja, et kuna Kalevi tööjõuvajadus on suhteliselt suur ning kohapealt Jürist ei ole võimalik kõiki vajalikke töötajaid leida, tuleb paratamatult inimesi Tallinnast juurde tuua.

Ta lisas siiski, et kuna Jüri asub Tallinnast 10 kilomeetri kaugusel, pole tegemist nii suure kuluga, et see muret tekitaks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles