Rimi müüs jaanipühadel tavapärasest 40 protsenti enam õlut

Enn Tosso
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi vahetab arvutiekraanid kassades suuremate vastu.
Rimi vahetab arvutiekraanid kassades suuremate vastu. Foto: Teet Malsroos / Õhtuleht

Rimi esindaja Katrin Bats ütles, et hoolimata halvast ilmast tõusis liha ja õlle müük eelmise aastaga võrreldes kümnendiku võrra. Õlut müüs Rimi möödunud jaaninädalal pea 40% enam kui tavanädalatel.

Kõige suurem müügipäev oli Rimi kauplustes 22. juuni. Perioodil 20.- 24. juuni müüs Rimi 180 000 kilo arbuusi, 44 000 kilo lõhet, 80 000 kilo tomateid ja 32 000 kilo toorest sealiha.

Bats möönis siiski, et kuna sellel aastal langesid pühad nädalavahetusele, avaldasid lühemad pühad mõju ostukäitumisele ning lisaks sellele ei soosinud ka ilm grilltoodete ja karastusjookide tarbimist.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles