Pops: suvi kaubanduspindade turgu ei mõjuta

Enn Tosso
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kristiine keskus
Kristiine keskus Foto: Toomas Huik

Cityconi Baltimaade äridirektor Mati Pops ütles, et kõik Cityconile kuuluvad Tallinna kaubanduskeskused - Rocca al Mare, Kristiine ja Magistral  on 100 protsenti välja renditud, mistõttu suvi ei avalda turule mõju.

«Rendilepinguid sõlmitakse pikaajaliselt ning suvi ei avalda kaubanduspindade turule mõju. Samuti on ka rendihind pikaajaline kokkulepe, mille korrigeerimine sõltub inflatsioonist, kommunaalkulude kasvust, müügist ja tarbimiskindlusest,» märkis ta.

Kaupmehed hindavad Popsi sõnutsi kaubanduskeskuste puhul eelkõige head asukohta ja professionaalset juhtimist.

«Kuna Eesti turg on taastumas, vaatavad meie poole ka suured jaekaubanduse tegijad. Hea näide siinkohal on äsja H&M-iga sõlmitud lepingud, mille kohaselt toob Citycon 2013. aasta sügisel Tallinna kaks H&M-i kauplust.»

Pops märkis, et kliendid eelistavad endiselt osta kõik vajalikud asjad mugavalt ja kiirelt samast kohast, mis tugevdab veelgi suurte kaubanduskeskuste positsiooni. Samuti otsib klient laiemat ja soodsamat valikut ning rohkem vaadatakse kauba maksumust – endiselt pole bränd oluline, vaid põhiline on hind.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles