Prisma müüs pühade ajal tavapärasest kaks korda enam liha
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Šašlõki ja grillliha müük kasvas jaanipühade ajal Prismas pea kaks korda ning ületas ka eelmise aasta pühadeperioodi.
AS Prisma Peremarket turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas ütles E24-le, et vaatamata ilmale ületasid nad liha osas eelmise aasta müüke. Oma hoo andis müükidele ilmselt asjaolu, et kõik šašlõkid ja grilllihad olid Prismas pühade ajal tavapärasest 25% soodsamad.
«Otsustasime üksikute toote pakkumiste asemel jätta valikuvõimaluse tegemise klientidele - tavapärasest soodsamalt sai kõiki šašlõkke ja grilllihasid,» ütles Lainas, kelle sõnutsi müüsid hästi kõiksugused erinevad maitsed ja tooted. Eraldi tõi ta välja toorvorstid, nagu näiteks Laste grillvorst ploomidega ja Rannarootsi toorvorstid, samuti müüs hästi Klassikaline kintsulihašašlõkk ning Armeenia ja Gruusia šašlõkid.
Õllede müük jäi eelmise aastaga umbes samale tasemele.