Ilutööstuse turundusstrateegiaid uurinud Euromonitori analüütiku hinnangul on mobiiltelefonidele suunatud turunduslahendused klassikalisi veebiturunduse võtteid kõrvale lükkamas.
M-turundus surub arvutid tagaplaanile
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kuivõrd mobiiltelefonid hõivavad kasvavaid turge nagu Venemaa, Hiina ja India kiiremini kui arvutid, on ilutööstusfirmad asunud panustama eeskätt m-turundusse, selgitab Euromonitori analüütik Irina Barbalova. Tema sõnavõtu kohaselt ei piisa ettevõtetele olemasolevate suhtlusvõrgustike ärakasutamisest, selle asemel on edukamad firmad juba loonud enda m-veebilehti ja nutitelefonide rakendusi.