Konkurent võib tekitada hoopis sünergiat

Enn Tosso
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Port Artur 1 kaubanduskeskus.
Port Artur 1 kaubanduskeskus. Foto: Urmas Luik

Kaupmehed võtavad samas keskuses tegutsevaid konkurente pigem sünergia tekitajana, osutab E24 küsimustele vastanud Port Arturi tegevjuht Keit Nestor.

Kas kaubanduskeskusel on oluline huvi just mõne konkreetse brändi vastu ning kui palju senised rentnikud ning tulevased omavahel suhestuvad - ehk kas on selliseid juhtumeid, kus mõni bränd on teisele samas kaubanduskeskuses vastuvõetamatu või vastupidi väga oodatud?

Kaupmehed reeglina võtavad uusi brände kui keskuse tugevnemist, mitte otseseid konkurente. Sarnast kliendisegmenti teenindavad kauplused tekitavad sünergia, mis tugevdab kliendi jaoks laiemat kaubavalikut ja ostuhuvi.

Et meie esituled konkurentide omadest kaugemale näitaksid, on siht kahtlemata areneda, pakkuda kvaliteeti ja nõutud brände.

Millised on uued trendid kaubanduskeskuse turunduses?

Pärnu kesklinna ostukeskus Port Artur on keskendunud moesuunale. Port Artur esitleb neli korda aastas uusi hooaegu: jalatsi- ja rõivamoodi, ilutoodete klassikat ja uudistooteid. Moehooaegade tulekut pikendab kevadine ja sügisene «Stilista» kampaania, kus keskuse kliente teenindab tasuta nõustamismeeskond isikliku stilisti, juuksuri, jumestaja ja fotograafi isikus. Port Arturi edukaim turunduslik kaubamärk on «Südalinna Ostuöö» – meelelahutusprogrammiga öömüük. Samuti toimub kaks korda aastas hooajakaupade allahindlus.

Port Artur on partneriks ettevõtluse, spordi, kultuuri, ja haridusprojektidele. Nii on Port Artur olnud Jüri Jaansoni Kahe Silla Jooksu peasponsor ürituse algusest peale. Tõnu Endreksonile sai Port Arturi eestvedamisel Londoni olümpiaks ettevalmistamiseks soetatud uus treening- ja võistluspaat. Samuti on Port Artur olnud noorte ettevõtlusnädala toetaja. Kõik lapsed, kes Pärnumaal esimesse klassi lähevad, saavad esimesel koolipäeval Port Arturilt kingituseks sussikoti vajalike koolitarvetega. Koolilaste kooliminekut toetab Port Artur kuuendat aastat.

 Millised uued kauplused on avatud?

Avasime 10. mail renoveeritud Port Artur esimese maja ja pakume nüüd paremat kvaliteeti nii ostukeskkonnas, -mugavuses kui sisus.

Maikuus avasid Port Artur 1-s kaupluse Eesti disainibränd Tallinn Dolls, aksessuaarikauplus Kanela, lastebränd Hello Kitty, uus ja suur koduelektroonika kauplus Tehnikatäht, sisustuskauplus Universal Universum ja pererestoran Hesburger. Lisaks Seppälä, Walking, Jetty, Miss X, Pariisi Vesi, Femme, Cool Style, ilusalong Stiil ja Ingridi Lill.

Äsja täienes Port Artur 2 uue toitlustuskohaga XPRS Deli.

27. juunil avab keskuses uksed Eestis võrdlemisi uus moeriiete kauplus Oodji. Augusti keskpaigaks avame Port Arturis moebrändi Mohito.

Mille järgi valite kaupmeest ning brändi?

Oma arendustegevuses lähtume kaubanduskeskuse äristrateegiast. Komplekteerime brändide koosluse strateegiale ning läbi kliendiuuringute meie klientidelt saadud tagasisidele toetudes. Paralleelselt tegeleme uute turule sisenevate kaubamärkidega, et pakkuda uudsust Pärnu regioonis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles