Pärnits: väldime Ülemistes toodete kannibalismi ilminguid

Enn Tosso
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Põllumeestele toetusallkirjade kogumine Ülemiste keskuse parklas.
Põllumeestele toetusallkirjade kogumine Ülemiste keskuse parklas. Foto: Liis Treimann

Ülemiste Keskuse juht Guido Pärnits ütles, et rentnikke valides vaatavad nad, et ei satuks keskusesse mitut kaupmeest, kes müüvad täpselt sama toodet.

«Konkurents on üldjuhul hea, ent Eesti turu väiksuse tõttu peame vältima, et ei tekiks n-ö  kannibalismi ilminguid toodete vahel, kus näiteks neli elektroonikafirmat müüvad sama firma täpselt samasugust televiisorit,» märkis ta.

Samas kinnitas ta, et näiteks rõivapoodide puhul kehtib põhimõte, et mida rohkem seda parem.

Eesti kaubanduspindade turul on olnud alati selline olukord, et suurtel keskustel on võimalik rentnikku valida. Seetõttu tuleb Pärnitsa sõnutsi ka Ülemistele nädalas 3-4 või isegi enam soovi pinda rentida. Ta märkis, et ehkki poleks mingit probleemi sada protsenti pindades täis hoida, ei pea ta seda mõistlikuks ning väike vakantsus on normaalne.

«Pole traagika, kui paar kohta on tühjad,» sõnas ta. Kaupmehe valikul arvestab ta finantstausta, brändi tugevust ning ka seda, et kaubanduskeskuses oleks tasakaal erinevate toodete vahel.

Küsimusele, kuidas mõjub suvi keskuse käibele kummutas ta dogma, et suvel lähevad inimesed linnadest ära ning ei käi keskustes. Tema sõnul on asi vastupidine - juuli on aasta üks parimaid kuid detsembri järel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles