Esineja äpardus põhjustas Cannes’is ovatsiooni

Hendrik Alla
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Facebooki brändiarendusjuhi Paul Adams.
Facebooki brändiarendusjuhi Paul Adams. Foto: ixwebhosting.mobi

Cannes’i loovusfestivalil juhtus Facebooki brändiarendusjuhi Paul Adamsi seminaril eile piinlik apsakas.

Viis-kuus minutit pärast esinemise algust jäi Adams korraga vait. Jooksis sihitult mööda lava edasi-tagasi, kuid ei saanud sõnagi suust. Siis, taibates, et ei saagi kõnekrambist lahti, lahkus kiirkõnnakul lava taha.

2000-pealise Debyssy saali publiku silma alt pääsedes hakkas mehel kergem ja läbi kõlarite kostis mahlakas iiri aktsendiga lausutud sõna «SHIT!». Raadiomikrofon oli loomulikult sisse lülitatud.

Saal puhkes marulistesse ovatsioonidesse. Veel tulisemate kiiduavaldustega tervitasid delegaadid tagasi lavale saabunud punetavat Adamsit.

Tema ettekande ülejäänud 40 minutile elati soojade tunnetega kaasa. Adams vaatles oma seminaril info jagamise psühholoogiat ja tutvustas loovaid võtteid sotsiaalvõrgustike turundusarsenalist.

Põhjalikku ülevaadet Cannes’i loovusfestivalil toimunust lugege järgmise nädala Postimehe paberväljaandest.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles