Statoil: häid klienditeenindajaid on alati keeruline leida

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Statoil
Statoil Foto: Priit Simson

Statoil otsib töötajaid lisaks tööportaalidele ka linnapeal leiduvate paberkuulutuste abil. Statoili personalijuhi Hedi Nurme-Mc Donaldi sõnul on häid klienditeenindajaid alti keeruline leida ja nendeni jõudmiseks kasutatakse ka tavapärasest erinevaid vaheneid.

«Tuleb tunnistada, et olukorras, kus tööpakkumiste arv on võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvanud ligi 30 protsenti, on heade töötajate leidmine muutunud keerulisemaks. Samas nii hull kui 2007-20008 aastal praegu veel olukord ei ole,» nentis Nurme-Mc Donald.

Kokku on Statoilil enne suurt suve plaanis värvata ligi 80 uut töötajat. Osaliselt on tegemist hooajatöödega, osaliselt on juurde vaja ka püsiva töölepinguga töötajaid. 80 inimesest on tänaseks palgale võetud 50.

«Töötajad, kes liituvad esmalt tähtajalise lepinguga ning näitavad ennast positiivsest küljest, neile pakutakse ka püsivat töölepingut,» lisas Nurme-Mc Donald.

Täiskoormusega töötajale pakub Statoil brutokuupalka alates 510 eurost. Põhipalga suurus sõltub koormusest ehk mida kõrgem on teenindusjaama kliendikoormus, seda kõrgem on ka töötaja põhipalk. Põhipalgale lisaks võib müügi pealt ka boonust teenida.

«Huvilisi on väga palju, kuid suurepärast klienditeenindust pakkuvaid klienditeenindajaid on tööjõuturult alati keeruline leida. Vaadates tööportaalides olevaid tööpakkumisi, siis tööpuudusest me suuremates linnades enam kindlasti rääkida ei saa. Meie kogemuste järgi on igaühel, kes soovib oma tööd teha südamega, on võimalik klienditeenindussektoris hea töökoht leida.»
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles