Maag asus munasõjas rünnakule

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallegg ja Maag Grupp vaidlevad Peremunade kaubamärgi üle
Tallegg ja Maag Grupp vaidlevad Peremunade kaubamärgi üle Foto: www.lasvet.ee

Kaubamärgiriid kisub kaht toidutööstust, Talleggi ja Maag Gruppi üha ägedamasse munasõtta. Maag vastas Talleggi hiljutisele jõudemonstratsioonile omapoolse kohtuhagiga, milles vaidlustab Peremuna kaubamärgi kuulumise Talleggile.


Esimesena viis Peremunade üle käiva vaidluse kohtusse Tallegg, kelle palvel lasi kohtunik Maagi ladudes arestida 80 000 Peremuna kaubamärgiga ehitud muna. Kaubamärk on registreeritud Talleggi nimele alates 2005. aasta jaanuarist.



Maag Grupp hakkas Rannamõisa Peremune müüma õige pea pärast Talleggi Peremunade poelettidele jõudmist ja esitas samuti patendiametile taotluse selle kaubamärgi registreerimiseks. Patendiamet jättis aga Maag Grupi taotluse rahuldamata.



Maakohtule esitatud vastuhagis väidab Maag Grupp nüüd, et Peremuna pole kaubamärk, vaid üldistav mõiste, mida seetõttu poleks üldse tohtinud kaubamärgina registreerida.



Ettevõte üritab hagis tõestada, et «peremuna» tähendab mõistena keskmise suurusega muna. «Kuid see olnuks liialt pikk ja lohisev nimetus, seetõttu võtsidki munatootjad keskmise suurusega munade tähistamiseks kasutusele «peremunad»,» selgitas ettevõtte tegevjuht Margit Talts.



Taltsi kinnitusel on sõna igapäevakasutuses juba liialt levinud, et seda mõne ettevõtte kaubamärgiks registreerida. Lisaks väidab Maag, et Rannamõisa Peremunade kaubamärk on Peremunadest piisavalt erinev.


Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles