Firmale lähedalseisvate allikate sõnul loodab Twitter ületada analüütikute ootusi ning teenida 2014. aastal vähemalt miljard dollarit tulu.
Twitter ennustab 2014. aasta tuluks ühte miljardit dollarit
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Twitter hakkas kasutajatele reklaame näitama 2010. aastal ning just ennustatav reklaamimüügi kasv peaks olema firma tulude hüppelise suurenemise pandiks, kirjutab Bloomberg.
EMarketeri analüütikud pakuvad Twitteri 2014. aasta reklaamimüügi tuluks 540 miljonit dollarit, seega on firma enda väidetavad hinnangud vägagi optimistlikud.
Twitteril on ainult 140 miljonit kasutajat, seega on firmal palju raskem miljardilist reklaamitulu teenida, kui konkurentidel Facebookil ja Google’il. Firma aga loodab teisi sotsiaalvõrgustikke edestada oma keskkonnas avaldavate reklaamide efektiivsuse poolest.