Viru Hotell: KGB aitab tõusta esile

, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Valuutabaari avamine
Valuutabaari avamine Foto: Arno Saar / Õhtuleht

Ajalugu aitab eristuda ja konkurentide seas esile tõusta. Seepärast otsustas Viru hotell avada KGB muuseumi, mis annab hea võimaluse tutvustada maailmas muuseumile lisaks ka hotelli.

Viru hotell sai sel aastal 40 aastaseks. Võitluses klientide pärast tahavad kõik, et neil oleks konkurentsieelis, mida teistel ei ole ja loodetavasti ka ei tule.  Tuba suures hotellis on aga üsna standardne kaup ja üks ei erine oluliselt teisest. 

Hotelli turundusjuht Peep Ehasalu rääkis Pärnu turunduskonverentsil, et edasimüüja jaoks võib olla veel argument, et tegemist on Eesti suurima hotelliga, kliendi jätab see aga täiesti külmaks. Kliendiga rääkimise teeb raskeks ka see, et enamasti on ta kaugel ja välismaal turundamine on kulukas.

Keskmine turist viibib Tallinnas poolteist päeva ja selle aja jooksul ta kuigi palju teada ei saa, kusjuures piiratud on tal aeg, mitte huvi võit tahtmine midagi teada saada.

Nii sündiski koostöös kultuuripealinn 2011. KGB muuseum.

Lisaks sellele, et klientidel on võimalus giidiga hotelli ajalooga tutvuda on pakub muuseum hotellile rääkida endast meedias üle maailma.

Kogu muuseumi avamine läks maksma 12 700 eurot, seda on kajastatud aga enam kui 200 meediakanalis üle maailma.  Samadel põhjustel sai Hotellis avatud ka valuutabaar.

 
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles