Kõvask: klient ei tea, mida ta tahab

, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Katre Kõvask
Katre Kõvask Foto: Peeter Langovits

Turu-uuringute asemelt tuleks uute toodete loomisel lähtuda kõhutundest rääkis Premia Tallinna Külmhoone turundusdirektor Katre Kõvask, sest inimesed räägivad uuringus üht, aga ostavad hiljem hoopis teist kaupa.

«Me ei tee turu-uuringuid, sest me ükskord tegime,» rääkis Kõvask. 

Maakera kaubamärgi all tegutsedes otsustati pakkuda valmistoite. «Mõte oli see, et Eesti turul ei olnud kaasaaegseid valmistoite nagu mujal,» rääkis ta.

«Oli mõte ja soov ja tegime turu-uuringu, küsitlesime inimesi põhjalikult iga kandi pealt. Kõik rääkisid, et tahaksid mindagi eksootilist,» meenutas Kõvask.

Seega said valmis tehtud näiteks Sumatra sealihapada, eksootilised pastad.

«Ja Sumatra sealihapada ei müünud mitte selle pärast, et Sumatra on Indoneesia ja islamimaa ning seal vist sealiha ei sööda, vaid ikka selle pärast, et inimeste soovid ja tegelikkus on erinevad,» meenutas Kõvask, lisades, et kuigi kogemus on aastate tagune, juhindub ta sellest tänaseni.

Kõige populaarsem toode sarjast oli hoopis Muhu makaronid, mille nimi tekitas mõningaid küsimusi venekeelsete klientide seas.

«Pärast seda me ei ole turu-uuringuid teinud,» kinnitas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles