Ajujahi võitja: Raybike on juba saanud sooja vastuvõtu eestlastelt

Kristina Traks
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tänavusel Ajujahil osalejad
Tänavusel Ajujahil osalejad Foto: www.ajujaht.ee

«Raybike’i soe vastuvõtt eestlaste poolt on andnud meile usku edasi tegutseda ning oma ideed ka mujal maailmas tutvustada,» rääkis Raino Sinisalu, Ajujahi võitnud Raybike’i idee autor.

Raybike’i idee autor Raino Sinisalu sõnul kasutatakse 20 000-eurost auhinnaraha toote edasiarendamiseks ning välisturgudele viimiseks. Tema sõnul saavad juba sel suvel kõik huvilised Raybike’e Tallinnas Tammsaare pargis rentida või Sportlandi poodidest osta. «Kindlasti kasvatame tänu võidetud rahale ka tootmismahtu, et Raybike’ist saaks kõigile linnainimestele liikuv abimees ja noortele põnev trikiratas,» lausus Sinisalu.

Teise koha Ajujahil ning 14 000 eurot võitis loodussõbralik grillsöekarp Grillcube. Kolmanda koha ja 6000 eurot sai aga kohalike toimetajate poolt kokku pandud interaktiivne reisijuht Like A Local Guide, mis sai ka parima Tallinna äriprojekti, sotsiaalse ettevõtluse ja publiku lemmiku tiitli. Tartu linn nimetas parimaks äriprojektiks uppumatu purjepaadi Dolphin.

SEB äriarenduse divisjoni direktori ja Ajujahi žürii esimehe Mart Maasiku sõnul paistsid tänavu kõik kaheksa finaali jõudnud ideed silma kõrge professionaalse taseme ja hea ettevalmistusega. «Valikut oli väga raske teha, sest kõik meeskonnad olid poole aastaga oma äri käimalükkamisel teinud suuri edusamme,» märkis Maasik ning lisas, et ka ettevõtluskonkurss ise on viie aastaga saavutanud uue taseme. «Tunnustust on kindlasti väärt ka Ajujaht ja selle korraldajad, sest iga aastaga sirgub siit järjest põnevamaid ja tugevamaid äriprojekte, mis toovad tulu nii Eesti majandusele kui ka mainele,» ütles Maasik.

Ettevõtluskonkursi Ajujaht eesmärk on aidata noori talente uuenduslike ettevõtete loomisel. Konkursi ellukutsuja on EAS ja konkursi korraldamist rahastatakse Euroopa Sotsiaalfondi vahenditest. 95 000-eurose auhinnafondi panevad tänavu kokku Eesti edumeelsed ettevõtted ja organisatsioonid: SEB Pank, ABB, Webmedia, Skype, NASDAQ OMX, Technopolis Ülemiste, Tallinna Teaduspark Tehnopol, Briti Nõukogu, KredEx, Terviseparadiis, Heateo SA, Avision, MarkIT, Advokaadibüroo Borenius, Tallinna ja Tartu linn. Ajujahi aitavad ellu viia BDA Consulting, Invent Baltics ja Connect Eesti.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles