Valgevene hüperinflatsioon kergitas Silvano kasumit

Kaur Paves
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Silvano Fashion Groupile kuulub ka pesutootja Lauma kaubamärk.
Silvano Fashion Groupile kuulub ka pesutootja Lauma kaubamärk. Foto: Denis Georgievski/Naisteleht

Börsil noteeritud pesutootja SIlvano puhaskasum kasvas mullu aastaga 70 protsenti, selgub ettevõtte aastaaruandest.

Puhaskasum kerkis 15,1 miljonilt eurolt 25,6 miljoni eurole.

Kasv on ettevõtte hinnangul peamiselt põhjustatud Valgevene rubla devalvatsioonist ning kulude kokkuhoiust euro vääringus.

Kontserni 2011. aasta käive ulatus 103 558 tuhande euroni, kasvades  võrreldes eelmise aastaga 11 protsenti. Hulgimüügi kogukäive suurenes 15 protsendi võrra, samal ajal jaemüük vähenes 6,9 protsendi võrra peamiselt ebaefektiivsete kaupluste sulgemise ja kontserni 2009. aastal juhatuse poolt läbiviidud turustusmudeli ümberkorraldamise tõttu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles