Eestlased lähevad Keenia turu potentsiaali uurima

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Masaid kriketit mängimas
Masaid kriketit mängimas Foto: SCANPIX

Tänasest sõidavad Keeniasse kaks eestlast eesmärgiga uurida Keenia madala sissetulekuga ehk püramiidi põhja tarbija harjumusi ning Eesti startupide võimalusi antud turul läbi löömiseks.

Maailma vaeseim elanikkond pakub oma arvukuse ja kasvava ostujõuga üha enam huvi nii suurkorporatsioonidele kui ka tehnoloogiaettevõtetele, seisab Arengufondi blogis.

Uuendusmeelsetel Eesti ettevõtetel võib olla selle üsna omapärase tarbijasegmendi vastu küll huvi, aga puuduvad teadmised, kuidas oma toodetega nendeni jõuda. Selle puudujäägi vähendamiseks sõidavad Erik Ehasoo ja Priit Tinits Keeniasse, kus viiakse rahvusvaheliste ekspertide toel läbi kasutajakeskne väliuuring kohaliku tarbija tundma õppimiseks, mille tulemusena kogutud informatsioon aitab vähendada Eesti ettevõtete riske antud turule sisenemiseks.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles