McKinsey uuring: uute ideede ellu viimise oskus on madal

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Paul Arden, reklaamifirma Saatchi & Saatchi pikaajaline juht, on kord öelnud, et hea idee on see, mis teostub. Kui ei teostu, siis ei ole hea idee. McKinsey hiljuti avaldatud globaalse uuringu \"Innovation and commercialization, 2010\" põhjal võib öelda, et 2/3 firmades on heade ideedega tõsiseid raskuseid. Nimelt vaid 39% vastajatest leidis, et nende firmad on uute ideede elluviimises head.

Hea uudis on, et peale majanduskriisi on ettevõtted jälle hakanud aktiivselt uusi kasvuvõimalusi otsima - 84% juhtidest ütles, et innovatsioon on tähtis või väga tähtis nende firma strateegias. Optimismi aga jahutab see, et juba eelmises, 2007 aastal läbi viidud, uuringus ütles umbes kolmandik, et uute ideede elluviimise tagamine organisatsioonis on nende suurim väljakutse ja 43% ütles, et kõige raskem on välja valida, milliseid ideid ellu viima hakata. Ja see olukord ei ole muutunud.

Käesoleva aasta uuring, aga toob välja, et madala elluviimise üks suuremaid põhjuseid on uute ideede välja valimise protsessi puudumine - vaid 23% on selline protsessi läbi mõeldud, samal ajal kui 40% ütleb, et ellu viidavate ideede välja valimine on suuresti juhuslik.

Uuring põhineb üle maailma läbi viidud enam kui 2000 vastaja arvamusel ja kokkuvõtet sellest saad lugeda siit (eeldab tasuta registreerumist): McKinsey Quarterly

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles