Rebi oma meeskond harjumustest välja

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

 Selleks, et suunata oma meeskond uusi lahendusi otsima saab kasutada väga lihtsaid strateegiaid, kirjutab McKinsey Quarterly. Tuleb aru saada ühest põhimõttest - meie aju on ehitatud energiat säästma ja seetõttu valib ta alati esmajoones lahenduse, mis on varem edu toonud. Uute lahenduste leidmiseks on aga vaja ajule lihtsalt uut infot anda, selleks:

Süübi iseendasse ja oma organisatsiooni.

  • Läbi mõttes ja reaalsuses kogu oma toote või teenus ostmise protsess, märka ka pisiasju ja salvesta nii palju kui võimalik. 
  • Külasta konkurente ja teiste valdkondade ärisid ning läbi sama protsess.
  • Võrdle ja otsi sarnasusi ja erinevusi. 
  • Mõtle ennast potentsiaalse kliendi rolli ja alusta oma toote kohta info otsimist veebist. Kuidas sa seda teeksid? Kui kaugele sa veebis jõuaksid? Kuhu takerduksid?

Kahtle iseenesest mõistetavas. 

  • Küsige endalt uuesti mis äris me oleme? 
  • Millist klienditeeninduse taset meie sihtgrupp ootab? 
  • Mille eest ei ole kliendid kunagi valmis maksma?

Kasuta analoogiaid ja assotsiatsioone. 

  • Mida Google meie infoga teeks? 
  • Kuidas Disney meie püsikliendiprogrammi edasi arendaks? 
  • Kuidas Southwest Airlines meie kulusid kärbiks? 
  • Kuidas Zara meie tarneahela ümber korraldaks?

Loo piiranguid ja sunni inimesi sellega mugavustsoonist välja tulema. Mis oleks kui: 

  • Saaksime kliendiga suhelda ainult internetis? 
  • Saaksime tegeleda ainult ühe sihtgrupiga? 
  • Peaksime liikuma B2B ärist B2C ärisse või vastupidi?
  • Peaksime oma toodet edaspidi müüma kaks korda odavamalt?
  • Meie suurim müügikanal kaoks üleöö ära?


Loovus ei ole väheste privileeg - pane oma inimesed ootamatutesse olukordadesse ja nad hakkavad uutmoodi mõtlema.

Loe: McKinsey Quarterly 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles