Kuidas parimad liidrid kriise juhivad

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Ootamatusi juhtub ikka - olgu siis tegemist linna tabanud lumetormiga või telekomi firmat tabanud rikkega. See kui hästi juhina oskad ootamatustele reageerida on aga see, mis võib suures osas määrata ära selle kuidas kliendid ja partnerid seda juhtumit edaspidi mäletavad. John Baldoni toob HBRi blogis välja 3 soovitust, mida saame selles osas suurtelt juhtidelt õppida.

  1. Hinda mis tegelikult juhtus. Sageli tormatakse lahendama ja selgitama enne kui olukorrast aru saadakse. Kui vähegi võimalik uuri välja mis toimub ja mis on selle põhjuseks.
  2. Tegutse operatiivselt, kuid mitte kiirustades. Ära siiski eelmisesse punkti takerdu - sellel hetkel kui ülevaade on olemas tuleb kiirelt tegutseda, mitte jääda viimaseid infokilde koguma. Ole reibas - väsinud ja tüdinud inimese selgitused panevad kuulajad muretsema.
  3. Ole paindlik. Ära jää kinni ühte strateegiasse ning ole valmis uue info ilmnemisel tegutsemist korrigeerima.

Loe: HBR

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles