Kas Sinu firma on igav?

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Omanikud ja investorid tahavad, et firmad oleksid stabiilsed ja tulemused prognoositavad. Samas tahavad nad teisest küljest näha ka kiiret kasvu, mis sageli eeldab innovaatilisust ning panustamist uutele toodetele. Mida siis teha?

Jeremy Gutsche jagab oma nõuandeid ajakirjas Inc:

  • Kehtesta riskieelarve - see raha on uute ideede katsetamiseks, näiteks BBC sai omal ajal sellise fondi abil käima uute saadete välja mõtlemise.
  • Mõtle nagu portfellijuht - investeerimispankur hoiab varasid erineva riskiga instrumentides, tegutse samamoodi.
  • Ära tasusta ainult tulemusi, vaid otsuseid - kui maksad preemiat heade tulemuste eest, siis motiveerid töötajaid tegutsema äri vanas osas ning riske vältima.
  • Kui oled väike, käitu suurena, aga kui oled suur, siis käitu väiksena - väiksed tehku omavahel koostööd ning suured viigu oma uued tegevussuunad põhiärist eraldi firmasse. Esimeses saavad tugevamaks, teised paindlikumaks.
  • Anna töötajatele aega millal nad saavad oma lemmikarendusprojektidega tegeleda.

Ole hea ja kirjuta kommentaaridesse kas oled oma organisatsioonis mõnda nendest punktidest rakendanud ning mis läks hästi ja mis vähem hästi!

Loe: Inc

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles