Joe Tidd, John Bessant ja Keith Pavitt “Innovatsiooni juhtimine”

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
\"\"

Innovatsioon on termin, mida juhtidele meeldib kasutada. Nii mõnelgi juhul peavad juhid seejuures silmas vaid mõnda innovatsiooni mõõdet, näiteks tootearendust või organisatsiooni arendamist. Kuidas neid ja veel mitut innovatsiooni tahku juhtida, pole paljudele juhtidele paraku selge.


Innovatsioon seisneb eelkõige õppimises, kinnitavad autorid. Innovatsiooni juhtimine aga eeskätt seda õppimist võimaldavate käitumismallide ehk rutiinide kindlakstegemises ja nende arendamise võimaldamises.



Raamatu sihtrühmana on autorid eelkõige silmas pidanud juhtimisalase magistriõppe üliõpilasi, aga see peaks sobima kõigile juhtidele, kes kannavad vastutust teadus- ja arendustegevuse, tootearenduse või organisatsiooniliste muudatuste eest ettevõttes.



Raamatus vaadeldakse muu hulgas innovatsiooni tuumikprotsessi, turukeskkonna mõju innovatsioonistrateegiale, innovatsioonialaste sidemete loomist ettevõttest väljapoole ning seda, kuidas saab ostjakäitumise mõistmist kasutada innovatsiooni käivitamiseks.



Autorid väidavad, et innovatsioonijuhtimise edu ei seisne ühe-kahe innovatsiooniga seotud nähtuse eeskujulikus toimimises, vaid kõiki innovatsioonivaldkondi hõlmavas heas üldises tulemuses. Seejuures tuleb igal ettevõttel loomulikult leida oma vastused üldistele innovatsioonijuhtimise küsimustele.



Raamat „Innovatsiooni juhtimine” pole kõige kergem lugemine, aga kes suudab ennast sellest mahukast raamatust läbi närida, peaks saama üsna selge pildi sellest, mida innovatsioon tähendab ja mida sellega peale hakata.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles