Puma kandis ette oodatust parema puhaskasumi ja ennustab endale edasist kasvu. Tegevjuhi Franz Kochi sõnutsi on spordikaupade tööstus Euroopa kasinusest üsna hästi isoleeritud.
Puma boss: spordikaupu kriis ei puuduta
«Suuremat tarbijakriisi me veel näinud ei ole,» ütles Koch Financial Timesile. «Meie tööstus on kuidagi eriline – näib, et spordikaupu kriis ei puuduta.»
Puma prognoosib endale müügi- ja kasumikasvu kaheks järgmiseks aastaks. Teade tõstis Saksa firma aktsiahinda 2,5 protsendi võrra 245,75 euro peale.
Samapalju kerkisid ka rivaali Adidase aktsiad.
Aastatel, kui leiavad aset suured spordiüritused, on spordifirmade müügiedu reeglina kindlustatud – nagu tänavu, kui peetakse maha olümpiamängud ja Euroopa meistrivõistlused jalgpallis. Üritustele kaasaelamine mõjub tarbijate meeleolule ergutavalt.
Puma tuntuim täht on Jamaika sprinter Usain Bolt.
Puma netotulu kasvas 2011. aastal 13,8 protsenti ja saavutas 230 miljoni euro taseme. Neljandas kvartalis kasum enam kui kahekordistus – 14 miljoni euro juurest 33,1 euro peale, kusjuures
Euroopas, Lähis-Idas ja Aafrikas tuli kasvu üle 8 protsendi.
Ameerikates kerkis müük aastatagusega võrreldes ligi 28 protsenti. Koch ütles, et Ladina-Ameerika müük kasvas tempokalt, aga Põhja-Ameerika tarbijate südamete võitmine alles käib.
Puma on maailma suuruselt kolmas sporditarvete tootja, väiksem vaid Nikest ja Adidasest.
CopyrightThe Financial Times Limited 2012