Tallinna Kaubamaja kasum kerkis ligi 30 protsenti

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Tallinna Kaubamaja kontserni 2011. aasta auditeerimata puhaskasum oli 21,5 miljonit eurot, kasvades 2010. aastaga võrreldes 29,4 protsenti.

Tallinna Kaubamaja 2011. aasta müügitulu oli 436 miljonit eurot, mis võrrelduna 412,7 miljoni euro suuruse müügituluga aasta tagasi kasvas 5,6 protsenti. Neljandas kvartalis oli kontserni müügitulu 119,5 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 6,3 protsenti.

Võrdlusbaasi mõjutas 2010. aasta juunis Tallinnas kehtima hakanud müügimaks, mis kahandas kontserni 2011. aasta müügitulu 2,1 miljoni euro võrra (2010. aastal 1,2 miljoni euro võrra).

Kontserni neljanda kvartali puhaskasum ulatus 8,7 miljoni euroni, ületades sellega 17,7 protsendi võrra eelmise aasta võrreldava perioodi kasumit, mil vastav näitaja oli 7,4 miljonit eurot.

Maksueelne kasum kasvas aastaga 43,7 protsenti, ulatudes 24,6 miljoni euroni.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles