Koeraomanikud sundisid McDonald'si vabandama
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
McDonald's oli koeraomanike survel sunnitud loobuma reklaamist, kus väideti, et kanasuupistete Chicken McBite söömine on ohutum kui pitbullterjerit lemmikloomana pidada ning nende ees vabandama.
Raadioreklaam sai Kansas City’s piirkonnas vaid mõne päeva kõlada, kui koeraomanikud selle üle erinevates sotsiaalmeedia kanalites protesti avaldama hakkasid, kirjutab Associated Press.
Kiirtoidukett vabandas klientide ees ning lubas järgmine kord reklaamide väljatöötamisel paremat tööd teha. «Me ei ole kunagi soovinud oma sõnumitega kedagi solvata,» kinnitas McDonald'si pressiesindaja Ashlee Yingling.
Sacramento elanik Rachele Lizarraga oli sellele vaatamata väga nördinud ning avas Facebookis lehekülje «pitbullid McDonald'si vastu». Lehekülje külastajate sõnutsi ei ole kiirtoiduketi vabandus piisav ning McDonald's peaks pitbullide organisatsioonidele tegema annetusi ning kasutama seda koeratõugu oma reklaamis positiivse sõnumiga.